گ

  • گاپله.محبوبه کشاورزی هوشمند مبتنی بر اینترنت‌اشیاء [ دوره15, شماره 59 - تابستان سال 1398]
  • گرامی. محسن شناسایی فاکتورهای مؤثر در پذیرش اینترنت‌اشیاء از دیدگاه کاربران با استفاده از مدل تکمیلی TAM ارائه‌شده در مدل گایو و بای. مورد مطالعه: مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران ـ همراه‌اول [ دوره15, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • گروسی مختارزاده.نیما بررسی دوگونه سرمایه‌گذار و رشددهنده به‌عنوان بازیگران کلیدی اکوسیستم کارآفرینی [ دوره15, شماره 57 - زمستان سال 1397]
  • گودرزی.مهدی راهکارهای توسعه دانشگاه کارآفرین در حوزه علوم‌انسانی و اجتماعی براساس یک مطالعه چند موردی [ دوره15, شماره 59 - تابستان سال 1398]